Friday 17 October 2008

Τη πάτησε το Δημόσιο με την Altec

Από τον περασμένο Αύγουστο οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την Altec.
Οι συνδρομητές της και το Δημόσιο δεινοπαθούν.
Από εχθές κανείς δεν έχει internet.

H Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, αποφάσισε τη λήψη προσωρινών μέτρων για τη μη συμμόρφωσή της εν με την αρχή της αδιάλειπτης παροχής υπηρεσιών και τη μη τήρηση της υποχρέωσης διεκπεραίωσης αιτήσεων φορητότητας.
Με αυτή τη ρύθμιση, θα λυθούν αμέσως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η "Σύζευξις" Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης, δια του οποίου παρέχονται υπηρεσίες internet σε 75 φορείς της Κεντρική Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και των καταναλωτών που έχουν αγοράσει τις υπηρεσίες της Altec.

Αυτά τα τρελά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν.

3 comments:

GIORGOS said...

Παιδιά,απο Ιντερνετ καφέ σας γράφω.
Ο ΟΤΕ στηρίζεται στην προσωπολατρεία και τον παγανισμό ανθρώπων σαν τη μητέρα μου για να χορεύει τον κόσμο στο ταψί.
Πριν λίγες ώρες ένας φίλος μου συνδρομητής της ΗΟL αναγκάστηκε να υποκύψει στους εκβιασμούς μετά απο δυό μέρες μόνο χρήσης και να επιστρέψει στην αγκαλιά του εθνικού μας φορέα,για να μην καταστραφεί.
Κανείς δεν τολμάει να του πάει κόντρα.
Εγώ είμαι σε κατάσταση απελπισίας και δεν ξέρω τι θα κάνω.
Τι σημαίνει αυτή η ρύθμιση;
Πότε θα έχω πάλι ιντερνετ;

info press said...

@@@ giorgos

Γιώργο το μοναδικό πράγμα που βρήκαμε είναι εδώ στο Altec Telecoms και στη Καθημερινή.

info press said...

@@@ giorgos

Γιώργο ένας αναγνώστης έστειλε mail και είπε ότι δεν υπάρχει ελπίδα για την εταιρεία και καλύτερα να πας σε άλλη.